Nameste - Reisverslag uit New Delhi, India van pieter dooren - WaarBenJij.nu Nameste - Reisverslag uit New Delhi, India van pieter dooren - WaarBenJij.nu

Nameste

Door: pieter

Blijf op de hoogte en volg pieter

25 December 2008 | India, New Delhi

Oftewel; hallo allemaal.
Ik ben veilig geland in Dehli. Het duurde uiteindelijk allemaal wat langer dan de planning, maar met veel turbulentie uiteindelijk om half 1 's nachts veilig aan de grond in Dehli. De volgende dag de drukte in. Wow, da's wel effe aanpassen!! Wat een drukte. Alles krioelt door elkaar en een getoeter van alle kanten, maar wel mooi. De hele dag door de stad geslenterd en met de bus om toch het een en ander te zien.
's Avonds gezellig nog wat gedronken.
Heb al enkele mooie foto's gemaakt.
Daarna zijn we per bus naar Nawalgarh gereden.Het was een rit van zo'n 7 uur. Onderweg hebben we buffels, koeien en andere viervoeters regelmatig moeten ontwijken. De volgende dag zijn we weer verder gereden naar Shekhawati. Dit is een prachtige stad, die rijk geworden is door de handel destijds.
Inmiddels is het allemaal wat vergane glorie, want bwehalve de prachtige gebouwen en de 'haveli's' is er weinig meer van over.
Inmiddels hebben we ook een jeeptocht gemaakt met een paar man naar een dorpje. Daarna zijn we nog naar Bikaner gereisd. Een dorpje met indrukwekkende forten, paleizen en andere gebouwen van roze zandsteen.
Veel kamelen, koeien en stront.
Inmiddels zitten we in Jaisalmer in het westen. Een mooie middeleeuwse stad; het Carcasonne van India. Hier blijven we een aantal dagen, voordat we weer verder gaan.
Morgen gaan we een tochtje met de kamelen doen door de woestijn met de prachtige ondergang.
Voor nu wens ik iedereen nog fijne feestdagen!!!
Groeten moi

• 25 December 2008 - 14:01

Lex Van Gestel:

Hallo Piere, weer aan de reis? Iemand vroeg me naar Suriname en zo kwam ik weer op jouw site. Leuk die verhalen. Overigens staan op basvangestel.waarbenjij.nu nog 2 filmpjes van Kajana.Nou geniet ervan en tot volgend jaar.

• 25 December 2008 - 20:07

Bas:

Ha Pieter,

Goed te lezen dat het aales prima is!
    Ik zit een paar dagen op Gran Canaria. goedkope lastminute gevonden. vandaag prima weer gehad. Morgen ga ik denk ik de bergen in.

groet
    Bas

• 27 December 2008 - 08:43

Ha Pieter,

Lees dat je al veel gezien hebt en afstanden overbrugd hebt.
    De kerstdagen zijn helaas weer voorbij. Heb je in India iets van kerst meegekregen?
    Hoe is het weer?

Wens je nog een fijne verdere vakantie. Tot de volgende keer.

Groetjes,

• 29 December 2008 - 11:26

Moi:

Het is hier fantastisch. We doen ontzettend veel op een dag en heb eigenlijk geen tijd om achter de computer te gaan zitten. Vandaar zo weinig berichten. Komt later wel.
    Voor nu de groeten en bedankt voor de reacties.

• 31 December 2008 - 23:07

Ha Pieter,

Een heel gelukkig Nieuwjaar toegewenst en dat je de eerste weken van het jaar nog mag genieten van een mooie vakantie.

Groetjes uit het ijskoude limburg.

• 06 Januari 2009 - 12:48

Bertie:

Hoi Pieter
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    En nog een hele goeie vakantie.
    Groeten van ons.

• 06 Januari 2009 - 17:12

Hieperdepiep Hoera!!!!
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Ben benieuwd naar je reisverhalen als je weer terug bent in het Nederlandse.

Groetjes,

• 07 Januari 2009 - 20:09

Lex Van Gestel:

Hallo Pieter,
    dus je bent weer eens jarig geweest, proficiat en zorg jat je jong genoeg blijft om te kunnen reizen en verhalen. We lezen wel weer hoe het verder gaat. Veel plezier.

• 09 Januari 2009 - 13:41

Moi:

Bedankt weer. We zijn inmiddels al weer een jaartje ouder geworden. We hebben het gevierd met zijn allen. Taart in de morgen en later sterke drank met chips.
    Groeten

pieter

Inmiddels ben ik al weer geruime tijd full-time aan het vervangen op BS Berkeloo te Berkel-Enschot. Bedankt voor het vertrouwen en de prettige samenwerking en wellicht tot later. pieter van dooren tel : 06 - 11.64.79.45 e-mail: surinaampje007@gmail.com pvdooren@caiway.nl site : www.ligorio.nl www.pietervandooren.waarbenjij.nu NOG EVEN DIT. KINDEREN JUNGLE SURINAME STEUNEN? DIT KAN OP MEERDERE MANIEREN: 1. DOOR (oudere)ONTWIKKELINGSMATERIALEN TE SCHENKEN. 2. DOOR KINDEREN FINANCIEEL TE STEUNEN, ZODAT HIJ/ZIJ IN DE STAD VERVOLGONDERWIJS KAN VOLGEN!!! KENNIS IS TOEKOMST!!! Neem gerust contact met me op!!!

Actief sinds 20 Juni 2006