aankondiging!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu aankondiging!!!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu

aankondiging!!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg pieter

16 November 2006 | Suriname, Paramaribo

Steun School Ligorio
rek nr: 143430580 tav PAM van Dooren
e-mail: surinaampje007@hotmail.com

morgen komt er weer een nieuw bericht!!!!!
Ook zo benieuwd???
Hou het in de gaten!!!!

  • 16 November 2006 - 22:46

    Renée:

    Het is hartstikke leuk om je om op deze manier te volgen. Ik kijk met smart uit naar de foto's
    Groetjes!

  • 17 November 2006 - 07:32

    Ter:

    ja pieter, heel benieuwd!!!

  • 17 November 2006 - 09:13

    Ria:

    Graag meer foto's van Alkmaar in Commewijne..
    Kijk er echt naar uit!!!

    groetjes!

  • 17 November 2006 - 14:37

    Moi:

    Ik huur een dezer dagen een fiets om de plantages af te gaan.De foto's zal ik nog plaatsen als de computers het trekken, want dat is nog een probleempje hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

pieter

Inmiddels ben ik al weer geruime tijd full-time aan het vervangen op BS Berkeloo te Berkel-Enschot. Bedankt voor het vertrouwen en de prettige samenwerking en wellicht tot later. pieter van dooren tel : 06 - 11.64.79.45 e-mail: surinaampje007@gmail.com pvdooren@caiway.nl site : www.ligorio.nl www.pietervandooren.waarbenjij.nu NOG EVEN DIT. KINDEREN JUNGLE SURINAME STEUNEN? DIT KAN OP MEERDERE MANIEREN: 1. DOOR (oudere)ONTWIKKELINGSMATERIALEN TE SCHENKEN. 2. DOOR KINDEREN FINANCIEEL TE STEUNEN, ZODAT HIJ/ZIJ IN DE STAD VERVOLGONDERWIJS KAN VOLGEN!!! KENNIS IS TOEKOMST!!! Neem gerust contact met me op!!!

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 84979

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: