het pakje van de Adrianusschool - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu het pakje van de Adrianusschool - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu

het pakje van de Adrianusschool

Door: Lex

Blijf op de hoogte en volg pieter

26 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Steun School Ligorio
rek.nr.14.34.30.580 tav. PAM van Dooren
contact: J.Dekkers tav PAM van Dooren
Postbus 13425
Kashmirstraat 25
Paramaribo
e-mail: surinaampje007@gmail.com
website: http://pietervandooren.waarbenjij.nu
www.ligorio.nl

Hallo allemaal,
Het is me gelukt enkele fragmenten van een videoband op de weblog van Pieter te zetten. Ik ga dit met zijn toestemming nog uitbreiden. Bekijk hem maar even en reageeer.
Groetjes,
Lex
zie ook lexvangestel.waarbenjij.nu

  • 26 Februari 2007 - 21:12

    Moi:

    Lex, ga even recht op je stoel zitten zodat ik een persoonlijk woordje tot je kan richten:
    Ik ben trots op je!!!
    De filmpjes zijn erg mooi geworden. Ik ben er erg blij mee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

pieter

Inmiddels ben ik al weer geruime tijd full-time aan het vervangen op BS Berkeloo te Berkel-Enschot. Bedankt voor het vertrouwen en de prettige samenwerking en wellicht tot later. pieter van dooren tel : 06 - 11.64.79.45 e-mail: surinaampje007@gmail.com pvdooren@caiway.nl site : www.ligorio.nl www.pietervandooren.waarbenjij.nu NOG EVEN DIT. KINDEREN JUNGLE SURINAME STEUNEN? DIT KAN OP MEERDERE MANIEREN: 1. DOOR (oudere)ONTWIKKELINGSMATERIALEN TE SCHENKEN. 2. DOOR KINDEREN FINANCIEEL TE STEUNEN, ZODAT HIJ/ZIJ IN DE STAD VERVOLGONDERWIJS KAN VOLGEN!!! KENNIS IS TOEKOMST!!! Neem gerust contact met me op!!!

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 85155

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: