foto's feesten en partijen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu foto's feesten en partijen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van pieter dooren - WaarBenJij.nu

foto's feesten en partijen

Door: surinaampje

Blijf op de hoogte en volg pieter

24 Februari 2007 | Suriname, Paramaribo

Hier enkele foto's van de verschillende feesten die zijn gehouden. Deze varieren van rouwfeesten tot inwijdingsfeest van de nieuwe kapitein van Stonuku.

  • 24 Februari 2007 - 06:39

    Terri:

    wat een super-foto's pieter!! Echt heel leuk om te bekijken.. heb net dat sprookjesverhaal van je huis gelezen, kan eigenlijk alleen maar zeggen: 'heb jij weer'...Maar daar in het verre Suriname gaat toch alles nog goed zo te zien, gelukkig!

  • 04 April 2007 - 14:14

    Moi:

    Hee Terri,
    Alles verloopt hier op r(b)olletjes.
    Prima naar mijn zin, ook al mis ik je wel natuurlijk!! Maar dan kijk ik maar weer eens naar je foto's en dan gaat het wel weer.
    Groeten en tot mails.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

pieter

Inmiddels ben ik al weer geruime tijd full-time aan het vervangen op BS Berkeloo te Berkel-Enschot. Bedankt voor het vertrouwen en de prettige samenwerking en wellicht tot later. pieter van dooren tel : 06 - 11.64.79.45 e-mail: surinaampje007@gmail.com pvdooren@caiway.nl site : www.ligorio.nl www.pietervandooren.waarbenjij.nu NOG EVEN DIT. KINDEREN JUNGLE SURINAME STEUNEN? DIT KAN OP MEERDERE MANIEREN: 1. DOOR (oudere)ONTWIKKELINGSMATERIALEN TE SCHENKEN. 2. DOOR KINDEREN FINANCIEEL TE STEUNEN, ZODAT HIJ/ZIJ IN DE STAD VERVOLGONDERWIJS KAN VOLGEN!!! KENNIS IS TOEKOMST!!! Neem gerust contact met me op!!!

Actief sinds 20 Juni 2006
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 85050

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: